Οδηγός παραλήπτη για Δασμούς και Φόρους
Μάθετε τις βασικές πληροφορίες για τους δασμούς και φόρους για να κατανοήσετε ποιος πληρώνει και γιατί.
Αγορά Αγαθών Online για Προσωπική Χρήση
Ενδέχεται να χρεωθείτε με δασμούς και φόρους για κάτι που αγοράσατε online επειδή:
Ενδέχεται να χρεωθείτε με δασμούς και φόρους για κάτι που αγοράσατε online επειδή:
- Οι δασμοί και φόροι συνήθως δεν περιλαμβάνονται στην τιμή των αγαθών που αγοράζετε online , και ενδέχεται να μην περιλαμβάνονται στα γενικά κόστη μεταφοράς που πληρώνετε στον online πωλητή.
- Όταν αγοράζετε αγαθά online, κάποια από αυτά τα αγαθά μπορεί να μην προέρχονται από την χώρα που βρίσκεστε, συνεπώς υπόκεινται σε τελωνειακό δασμό, ο οποίος είναι ένας δασμός ή φόρος που επιβάλεται σε αγαθά όταν μεταφέρονται μεταξυ διεθνών συνόρων.
- Όταν τα αγαθα δεν μεταφέρονται εγχώρια (εντός της χώρας σας) ή εντός μίας τελωνειακής ένωσης, όπως η Ευρωπαϊκή Ένωση, υποχρεούστε να πληρώσετε όποιους δασμούς και φόρους εισαγωγής κρίνει η τοπική σας τελωνειακή αρχή.
- Για να δασφαλίσει ότι θα παραλάβετε τα αγαθά σας στον συντομότερο δυνατό χρόνο από την εισαγωγή τους στη χώρα σας ή την τελωνειακή ένωση, η DHL πληρώνει την τελωνειακή αρχή για λογαριασμό σας για κάθε δασμούς και φόρους που επιβάλλονται στα αγαθά.
- Μόλις οι δασμοί και οι φόροι έχουν πληρωθεί στην DHL τα αγαθά παραδίδονται σε εσάς.
- Το πληρωτέο, εφόσον υπάρχει, εξαρτάται από το από που έχουν σταλεί τα αγαθά, τον τύπο των αγαθών, την διαμετακομιστική τους αξία και το βάρος του δέματος.
Όταν αγοράζετε αγαθά online, θα πρέπει πάντα να ελέγχετε εάν αποστέλλονται στη διεύθυνσή σας από:
- Τη χώρα σας
- Μια άλλη χώρα
- Εκτός της τελωνειακής ένωσης της χώρας σας
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει δημιουργήσει μια ηλεκτρονική πλατφόρμα επίλυσης διαφορών
. Οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλλουν καταγγελίες σχετικά με την ηλεκτρονική αγορά αγαθών ή υπηρεσιών μέσω αυτής της πλατφόρμας.
